6 askelta Inbound-markkinoinnin käynnistämiseen - Lataa vinkit talteen

B2B-ostaminen on muuttunut. Digitalisaation myötä ostajan saatavilla on hurja määrä tietoa, jota hän hyödyntää jo ennen yhteydenottoa myyntiin. Tiesitkö, että jopa 88% B2B-päättäjistä aloittaa hankintojen teon internetissä. Google 3 / 2013

Siksi on tärkeää, että yrityksesi on tavoittamassa asiakkaasi jo heti ostoprosessin alkuvaiheessa. Ostoprosessi ei siis yleensä ala vasta sitten, kun keskusteluyhteys asiakkaan ja myyjän välillä alkaa, vaan useimmiten 60% ostopäätöksestä on tehty jo ennen yhteydenottoa myyjään. Corporate Executive Board

Oppaan sisältö:

  • Mitä hyödyt tämän oppaan lukemisesta?
  • Mitä Inbound-markkinointi on?
  • Miten inbound-markkinointia lähdetään toteuttamaan tehokkaasti?
  • Kuusi käytännönläheistä askelta inbound-markkinoinnin käynnistämiseen