B2B-yrityksen markkinoinnin mittaaminen ja johtaminen

 

Markkinoinnin mittaaminen luo pohjan markkinoinnin kehittämiselle. Mitä tarkemmin tiedät, miten esimerkiksi mainoskampanjan ja markkinoinnin tavoitteet täyttyivät, sitä paremmin osaat arvioida markkinointiasi kokonaisuutena.

Aamupalatilaisuudessa saat aihepiirin todellisen huippuasiantuntijan, markkinoinnin asiantuntijan Miia Mäkisen näkemykset aiheeseen sekä kokonaiskuvan siitä, miten B2B-yrityksen markkinointia tulisi mitata ja miten mitattavaa tietoa käytetään apuna markkinoinnin johtamisessa.

Tilaisuuden sisältö palvelee erityisesti yritysten johtoa ja markkinoinnin parissa työskenteleviä.

Aikataulu

  • 8.30 aamupalaa ja verkostoitumista
  • 9.00 B2B-yrityksen markkinoinnin mittaaminen ja johtaminen?
  • 10.00 verkostoitumista

Varaa kalenteriisi tiistai 17.4. ja merkkaa paikaksi Crazy Town (Rautatienkatu 21 B, Tampere)

 

Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella. Tilaisuus on maksuton!

Miia Mäkinen.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 



Miia Mäkinen
Markkinoinnin asiantuntija, Myynninmaailma Oy

Miia Mäkisen vahvin osaaminen löytyy yrityksen myynnin kasvattamisesta digitaalisen markkinoinnin ja verkkoanalytiikan keinoin. Miia on digikampanjoiden monitoiminainen; hänen avullaan onnistuu kaikki kampanjasuunnittelusta toteutukseen sekä mittaamisesta optimointiin.

Kannuksensa digimainonnan tekemiseen Miia on hankkinut työskentelemällä useita vuosia media-alalla Suomen suurimpien verkkopalvelujen kävijäliikenteenohjauksen, verkkoanalytiikan ja hakukoneoptimoinnin parissa.

Ilmoittaudu