Asiakas on tehnyt 60 % ostopäätöksestään
jo ennen yhteydenottoa myyjääsi
 *Corporate executive Board

 

Inbound-markkinoinnin avulla olet mukana asiakkaasi koko ostoprosessissa

Sinun on tärkeää olla mukana vaikuttamassa potentiaalisen asiakkaasi koko ostopolkuun. Kun potentiaalinen asiakkaasi tutustuu aiheeseen, vertailee eri ratkaisuja ja etsii itselleen hyödyllisintä investointikohdetta, pystyt olemaan hänen ostoprosessissaan mukana inbound-markkinoinnin avulla. Tarjoamalla hyödyllistä sisältöä tässä prosessin vaiheessa tiedonnälkäiselle potentiaaliselle asiakkaalle, olet todella vahvoilla.
74 % ostajista valitsee myyjäksi sen, joka pystyy ensimmäisenä tarjoamaan arvoa ja hyödyllistä tietoa asiakkaalle ostoprosessin aikana (Corporate Vision).

Inboundin avulla parannat myyntisi tuloksellisuutta

Inbound-markkinoinnin tavoitteena on auttaa ja tarjota hyötyä laadukkaiden sisältöjen muodossa verkossa ja offlinessa. Hyödyntämällä sisältöjä, voit kerätä liidit talteen markkinointyökalujen avulla ja siirtää ne myyntiprosessiisi sopivassa vaiheessa. Näin myyjäsi saavat saavat palveluitasi kohtaan kiinnostuneita myyntivalmiita liidejä. Lisäksi myyjäsi pystyvät arvioimaan inbound-markkinoinnin tarjoaman tiedon avulla liidien laatua ja keskittymään potentiaalisimpiin liideihin silmittömän juoksemisen sijaan. Myyntisi tuloksellisuus ja aktiivisuus paranee. 

Menesty ostajien aikakaudella inboundin avulla

B2B-markkinointi on täysin erilaista kuin mitä se oli vielä muutama vuosi sitten. Valta on siirtynyt myyjiltä ostajille. Tuotekeskeisellä markkinoinnilla ei pärjää, kun kilpailu on globaalia ja ostajilla on tänä päivänä käytettävissään enemmän tietoa kuin koskaan ennen. Inbound-markkinoinnin ja siihen yhdistetyn tehokkaan myyntiprosessin avulla pystyt kääntämään ostamisen murroksen eduksesi.

Myynninmaailman osakas ja hallituksen jäsen Mikko Seppä on yksi Suomen kovimmista inbound-markkinoinnin osaajista.
Katso video, jossa Mikko Seppä kertoo perusteet, miten voit tehdä markkinointia paremmin, fiksummin ja skaalautuvammin inboundin avulla.

Älä kerjää, vaan ansaitse asiakkaidesi huomio. KATSO VIDEO


Katso miten autoimme T-Drilliä saamaan lisää kansainvälisiä asiakkuuksia

"T-Drillillä lähtötilanteena oli se, että tehtiin perinteistä markkinointia. Esimerkiksi verkkomarkkinointi ja some puuttuivat kokonaan. Tavoitteena oli tavoittaa meidän asiakkaita ympäri maailman."

- Veikko Moilanen, T-Drill

Something Powerful

Tell The Reader More

The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.

Remember:

  • Bullets are great
  • For spelling out benefits and
  • Turning visitors into leads.

Something Powerful

Tell The Reader More

The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.

Remember:

  • Bullets are great
  • For spelling out benefits and
  • Turning visitors into leads.

Something Powerful

Tell The Reader More

The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.

Remember:

  • Bullets are great
  • For spelling out benefits and
  • Turning visitors into leads.

Something Powerful

Tell The Reader More

The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.

Remember:

  • Bullets are great
  • For spelling out benefits and
  • Turning visitors into leads.

 

Haluaisin lisätietoja inbound-markkinoinnista