7 askelta tuloksellisempaan somemarkkinointiin

Digitalisaatio ja ostokäyttäytymisen muutos ovat tuoneet uudenlaisia vaatimuksia yritysten markkinointiin. B2B-asiakas kuluttaa aikaansa verkossa tiedon etsintään, vertailuun ja aiheen opiskeluun ennen varsinaista yhteydenottoa myyjään. Asiakkaat tulisi siis tavoittaa sieltä, mistä he etsivät tietoa ja suosituksia tuotteista ja palveluista.

Somemarkkinointi on tänä päivänä yksi tehokkaimmista kanavista B2B-asiakkaiden tavoittamiseen. Se ei kuitenkaan riitä, että somessa vain ollaan ja päivitetään sisältöä silloin tällöin, vaan se on suunnitelmallista ja pitkäjänteistä työtä. 

Tässä ladattavassa pikaoppaassa on tarkoituksena antaa eväitä suunnitelmallisemman somemarkkinoinnin luomiseen B2B-yrityksissä, jolla saadaan aikaan tuloksia. 

 

Lataa vinkit talteen!