Toimiiko B2B-markkinointinne puoliteholla, mutta et ole varma missä sakkaa? Haluaisitko tehostaa B2B-yrityksesi markkinointia ja saada enemmän liidejä, mutta et tiedä mistä aloittaa?

Olet oikeassa paikassa! Asiantuntijoiltamme saat kattavan ja kokonaisvaltaisen auditoinnin yrityksesi B2B-markkinoinnista, sen nykytilasta ja tärkeimmistä kehityskohteista.

Kokonaisvaltainen auditointi kannattaa:

  • Ymmärrät paremmin, mikä markkinoinnissasi ja verkkosivuillasi toimii ja mikä ei.
  • Tiedät, miten parhaiten tavoitat oman kohderyhmäsi ja saat enemmän liidejä.
  • Tiedät, miten mittaat ja analysoit markkinointitoimenpiteidesi tuloksia.
  • Saat asiantuntijan suositukset tulevaisuuden kehityskohteista.
VARAA AUDITOINTI ›

Mitä auditointi sisältää?

B2B-markkinoinnin auditoinnissa käymme läpi yrityksesi markkinoinnin nykytilan.

Auditointi on kokonaisvaltainen: analysoimme verkkosivut, digitaaliset markkinointikampanjat ja raportoinnin nykytilan. Käymme läpi kattavasti myös sen, miten myynti ja markkinointi toimivat tällä hetkellä yhteen.

Hyödynnämme auditoinnissa monipuolisesti eri järjestelmiä, kuten Google Analyticsiä, Google Search Consolea, Google Adsia ja SEMRushia.

Lopputuloksena saat konkreettiset suositukset jatkokehityksen tueksi.

Auditoinnissa käymme läpi seuraavat kokonaisuudet:

 

Asiakkaan ostopolku

Yrityksesi kohderyhmät ja ostajapersoonat

Asiakkaan ostopolkujen ja tavoitteiden analysointi

Raportointi ja mittaaminen

Asiakkaan ostopolun mittaaminen

Markkinoinnin mittaaminen ja raportointi

Kohderyhmien tavoittaminen ja sitouttaminen

Tällä hetkellä hyödynnetyt mainoskanavat

Tekninen kampanjarakenne ja käytetyt kampanjakohdistukset

Mainonnan analytiikka

Hakukoneoptimoinnin tilanne

Verkkosivun kyky tuottaa myyntiliidejä

Verkkosivuille tulevan liikenteen lähteet ja liikenteen laatu

Verkkosivujen analytiikka

Verkkosivujen konversiopisteet

Liidien tunnistus ja mittaus

Haluan yritykselleni auditoinnin – Miten toimin?

  1. Varaa aika auditointiin
  2. Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä. Saat kutsun lyhyeen aloituspalaveriin, jossa kartoitetaan tavoitteet ja lähtötilanne.
  3. Asiantuntija laatii kattavan analyysin yrityksesi B2B-markkinoinnista.
  4. Kun auditointi on valmis, asiantuntija käy kanssasi läpi analyysin tulokset ja suositellut kehityskohteet.
VARAA AUDITOINTI ›