Parempaa, skaalautuvampaa ja fiksumpaa markkinointia

B2B-markkinointi on täysin erilaista kuin mitä se oli vielä muutama vuosi sitten. Valta on siirtynyt myyjiltä ostajille. Tuotekeskeisellä markkinoinnilla ei pärjää, kun kilpailu on globaalia ja ostajilla on tänä päivänä käytettävissään enemmän tietoa kuin koskaan ennen. Siksi myös sinun pitää muuttaa ajattelutapasi markkinoinnista viimeistään nyt!

Perinteisen markkinoinnin keskittyessä saamaan huomiota asiakkaalta joko ostamalla, pakottamalla tai kerjäämällä, inbound-markkinointi pohjautuu ihmisten huomion ansaitsemiseen. Videolla kuulet, kun Myynninmaailman osakas ja hallituksen jäsen Mikko Seppä kertoo inbound-markkinoinnin taustasta ja siitä, mitä inbound-markkinointi oikeastaan pitää sisällään. Videon lopussa Mikko kertoo käytännön case-esimerkkejä, jotka auttavat ymmärtämään miten sinäkin voit ansaita potentiaalisten asiakkaiden huomion ja markkinoida tehokkaasti! 

Sieppaa.jpg